Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Torna a nyeregben

Torna a nyeregben

  1. Vedd ki a lábad a kengyelből, és párszor feszítsd le, majd vissza a lábfejed. Közben hosszú száron léptesd a lovad. Jó nyújtó- vagy lazító gyakorlat, ami különösen jót tesz a hosszú lovaglás után elgémberedett bokaízületnek.
  2. Dobd át a kengyeleket a nyereg előtt. Fordítsd a fejed balra, amennyire csak tudod, majd ismételd meg a másik irányba is. Ez jót tesz a hátadnak.
  3. Nyújtsd hátra a két karod, amíg a vállad és a hátad teljesen meg nem feszül. Felváltva nyújtsd előre a bal, majd a jobb kezed. Ez a lazító gyakorlat a hátnak és a felkarnak tesz jót.
  4. Dobd át a kengyeleket a nyereg előtt. Lengesd a lábad előre-hátra. Jóegyensúlyérzék-fejlesztő gyakorlat.
  5. nyújtózz egyet lovaglás után! Hajolj előre, amennyire csak tudsz. Eléred a lovad fülét? Ezután egyenesedj ki, vedd egy kézbe a szárakat, a másik kezeddel pedig nyúlj hátra, amilyen messzire csak tudsz. Ismételd meg a másik kezeddel is. Ezután hajolj le, és próbáld megérinteni a lábujjaidat. Érezni fogod, milyen kellemesen megnyújtja ez a gyakorlat az izmaidat.
  6. Tedd vissza a lábad a kengyelbe. Fogd lazán a szárat, és dőlj egyre hátrább, míg végül hanyatt nem fekszel a ló farán.

Végezd folyamatosan, felváltva a két feladatot, meglásd, milyen mulatságos!

 

Jó tornázást!

 
 

 

Képgaléria


Utolsó kép



Archívum

Naptár
<< Szeptember / 2019 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 39235
Hónap: 568
Nap: 14