Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Torna ló nélkül

Torna ló nélkül

A lovak sem a mereven ülő, sem az ernyedten zötyölődő lovasokat sem szeretin túlzottan. Fontos a jó erőnlét, de emellett a rugalmasság is nagyon lényeges. Az alábbi gyakorlatok igen hasznosak, és nem rabolnak el sokat az idődből.

A következő gyakorlat hajlékonyabbá tesz: kulcsold össze a két kezed a hátad mögött. Az egyik kezeddel próbáld felhúzni a másik karod, és fordítva is.

Állj egyenesen, lazán, a tárdedet kicsit rogyaszd be. Lassan hajolj előre, amíg meg nem érinted a csizmád orrát. Óvatosan fordítsd oldalra a fejed és a vállad. Ezt ismételd meg párszor, közben lélegezz mélyeket, végül lassan egyenesedj fel. Vegyél néhány mély levegőt, majd lassan emeld a magasba és nyújtsd hátra a két karod, a felsőtestedet is kissé hátradöntve. Kétszer-háromszor ismételd meg a gyakorlatot.

Állj nagy terpeszbe. Helyezd a testsúlyod a bal lábadra, és hajlítsd is kicsit be, miközben a jobbat egyenesen kinyújtva tartod. Most ismételd meg a másik oldallal. A következő egy lazító gyakorlat. Állj kis terpeszbe, és lassan fordulj balról jobbra, majd vissza. Próbáld egyenletes ritmusban végezni a gyakorlatot, és közben lélegezz mélyeket. Figyelj, hogy csak a felsőtested mozogjon, a csípőd, a térded, a bokád maradjon ugyanabban a helyzetben. A mozgás folyamatos legyen, semmi ne törje meg.

Feküdj hasra, és a karodra támaszkodva told magad felfelé. Tartsd meg ezt a helyzetet egy kicsit, közben lassan lélegezz mélyeket. Most told felfelé a csípődet, mintha egy kötéllel húznának fel. Maradj így egy rövid ideig, és közben lassan és mélyen lélegezz ki és be.

 
 

 

Képgaléria


Utolsó kép



Archívum

Naptár
<< Július / 2022 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 42456
Hónap: 255
Nap: 9